14000
Liczba obserwujących
100
Liczba sprzedanych butów w pierwszym miesiącu
65%
Zwiększonych zysków w pierwszym miesiącu
Oto case study firmy Lovelygrails – sklepu internetowego z obuwiem z branży streetwear, który skorzystał z naszych usług w zakresie kupna i przekształcania konta na Instagramie.
Jaki był cel kampanii?
- Zwiększenie rozpoznawalności marki,
- zwiększenie świadomości marki,
- przyciągnięcie potencjalnych klientów,
- rozbudowa profilu,
- zwiększenie liczby obserwujących
Po przeprowadzeniu szczegółowej analizy rynku i docelowej grupy odbiorców, opracowaliśmy strategię, która skupiała się na zwiększeniu zaangażowania z ich docelową grupą odbiorców na Instagramie. Zaproponowaliśmy 3 konta w różnym budżecie, by klient mógł wybrać odpowiedni profil dla siebie. Udzieliliśmy również wskazówek dotyczących content marketingu, tworzenia treści i zdjęć oraz zaproponowaliśmy dodatkową promocję w ramach naszej drugiej usługi z działu „Promowanie kont”, dzięki czemu klient zyskał również kolejny, natychmiastowy przypływ potencjalnie zainteresowanych klientów.
Dzięki naszej skutecznej kampanii, firma Lovelygrails zwiększyła swoje zaangażowanie na Instagramie, a w ciągu kolejnych miesięcy firma osiągnęła wzrost sprzedaży swojego obuwia o 65%. Jesteśmy dumni z naszej współpracy z firmą Lovelygrails i cieszymy się, że mogliśmy pomóc im osiągnąć sukces w branży streetwear.
„Bardzo polecam firmę Maezel Marketing! Dzięki ich skutecznej strategii marketingowej nasza firma, Lovelygrails, osiągnęła znaczny wzrost w sprzedaży i zyskach.”
CASE STUDY