Lovelygrails – Sklep obuwniczy
Klient: Lovelygrails 2023-02-27

14000

Liczba obserwujących

100

Liczba sprzedanych butów w pierwszym miesiącu

65%

Zwiększonych zysków w pierwszym miesiącu

Oto case study firmy Lovelygrails – sklepu internetowego z obuwiem z branży streetwear, który skorzystał z naszych usług w zakresie kupna i przekształcania konta na Instagramie.

 

 

Jaki był cel kampanii?

 

  • Zwiększenie rozpoznawalności marki,
  • zwiększenie świadomości marki,
  • przyciągnięcie potencjalnych klientów,
  • rozbudowa profilu,
  • zwiększenie liczby obserwujących

 

Po przeprowadzeniu szczegółowej analizy rynku i docelowej grupy odbiorców, opracowaliśmy strategię, która skupiała się na zwiększeniu zaangażowania z ich docelową grupą odbiorców na Instagramie. Zaproponowaliśmy 3 konta w różnym budżecie, by klient mógł wybrać odpowiedni profil dla siebie. Udzieliliśmy również wskazówek dotyczących content marketingu, tworzenia treści i zdjęć oraz zaproponowaliśmy dodatkową promocję w ramach naszej drugiej usługi z działu „Promowanie kont”, dzięki czemu klient zyskał również kolejny, natychmiastowy przypływ potencjalnie zainteresowanych klientów.

 

Dzięki naszej skutecznej kampanii, firma Lovelygrails zwiększyła swoje zaangażowanie na Instagramie, a w ciągu kolejnych miesięcy firma osiągnęła wzrost sprzedaży swojego obuwia o 65%. Jesteśmy dumni z naszej współpracy z firmą Lovelygrails i cieszymy się, że mogliśmy pomóc im osiągnąć sukces w branży streetwear.

 

„Bardzo polecam firmę Maezel Marketing! Dzięki ich skutecznej strategii marketingowej nasza firma, Lovelygrails, osiągnęła znaczny wzrost w sprzedaży i zyskach.”

CASE STUDY

Podobne case-study

Nutriair Polska – Zdrowie i uroda
Klient: NutriAir Polska 2023-02-20
Czytaj więcej
Lovelygrails – Sklep obuwniczy
Klient: Lovelygrails 2023-02-27
Czytaj więcej
Golden Snake – Sklep z bielizną
Klient: Golden Snake 2023-02-27
Czytaj więcej