2
Ilość dni, po których marka zaczęła zarabiać
750
Ilość sprzedanych produktów w pierwszym miesiącu
22500
Obserwujących
Jednym z przykładów naszych sukcesów jest kampania dla marki: nutriair_polska, klienta z branży zdrowie/uroda.
Jaki był cel kampanii?
- natychmiastowe zwiększenie liczby obserwujących,
- pozyskanie potencjalnych klientów,
- wykreowanie pozytywnego wizerunku marki,
- szybkie zyskanie świadomości marki.
Nasze działania rozpoczęliśmy od przeprowadzenia wstępnej analizy profilu klienta, aby zrozumieć, jakie są ich cele i jakiego rodzaju treści mogą pomóc w osiągnięciu tych celów. Następnie zaczęliśmy przekształcać spersonalizowany profil Instagrama, który uwzględniał estetykę i styl marki klienta, a jednocześnie był atrakcyjny dla ich docelowej grupy odbiorców. Wzieliśmy również pod uwagę strategię content marketingową, opracowując plan treści i harmonogram publikacji, który uwzględniał trendy w branży klienta i preferencje ich docelowej grupy odbiorców.
Co zrobiliśmy?
- Przekształciliśmy rozwinięte konto Instagram na profil marki Nutriair zdobywając tym samym momentalnie ponad 25.000 potencjalnych klientów.
- Wykonaliśmy szereg działań wzmacniających atrakcyjność i świadomość marki.
- Pomogliśmy w przebudowie konta wraz z sugestiami dotyczącymi contentu.
„Polecam firmę Maezel Marketing z całego serca! Ich profesjonalna i skuteczna strategia marketingowa pomogła mojej firmie osiągnąć niesamowite wyniki w krótkim czasie. Zawsze byli gotowi odpowiedzieć na moje pytania i zaproponować rozwiązania, które najlepiej odpowiadały na potrzeby mojego biznesu. Z ich pomocą udało mi się z sukcesem wkroczyć do branży i szybko sprzedać produkty. Są to niesamowite wyniki, które nie byłyby możliwe bez pomocy Maezel Marketing. Gorąco polecam tę firmę każdemu, kto chce osiągnąć sukces w swoim biznesie.”
CASE STUDY